Trzydzieści mil na morzu – zapewnienie stałej opieki w niespójnym środowisku

Małe szpitale społeczne w Stanach Zjednoczonych stają przed zagrożeniami, w tym niskim wolumenem, malejącymi zwrotami kosztów i wyzwaniami związanymi z personelem.1,2 Szpital Nantucket Cottage, 19-łóżkowy obiekt i jeden z najmniejszych szpitali w Massachusetts, musi również poruszać się w zakresie złożoności operacji na wyspa położona 30 mil od brzegu, gdzie przez cały rok populacja wynosi 15 000, a podczas letnich miesięcy ponad 60 000.
Nie ma gotowego modelu zatrudnienia, który działa w środowisku klinicznym naszego oddziału ratunkowego (ED). ED zapewnia opiekę ponad 10 000 pacjentom każdego roku, ale większość z nich przebywa pomiędzy Dniem Pamięci a Dniem Kolumba. Nasz zespół ED widzi wszystko, czego można oczekiwać w szpitalu środowiskowym, plus więcej niż nasz udział w chorobach przenoszonych przez kleszcze (od rutyny do katastrofy), których częstość występowania jest znacznie wyższa w Nantucket niż w wielu innych miejscach w Massachusetts.3
Ewolucja służb ratowniczych na wyspie została podyktowana potencjalnym ryzykiem wystąpienia wydarzeń o niskiej i wysokiej częstotliwości w małym szpitalu o ograniczonych zasobach ludzkich. Dla nas incydentem masowym jest rollover z 16 starszymi ofiarami lub wyciek tlenku węgla w przeludnionym mieszkaniu w piwnicy. Lokalizacja Nantucket oznacza, że ​​transfery medyczne do szpitala trzeciego stopnia na kontynencie nie zawsze są możliwe. Niekorzystna pogoda lub mgła mogą uniemożliwić Boston MedFlight dotarcie do wyspy, a w świecie po 11 września straż przybrzeżna nie zawsze jest dostępna. Trudne równanie odpowiedniego i wydajnego personelu ED4 jest bardziej złożone przez geografię i sezonowość Nantucket. Tak więc pomimo naszej niskiej klinicznej wielkości, potrzebujemy lekarzy w nagłych przypadkach z wysokim poziomem umiejętności.
Jeśli chodzi o sezon na Nantucket, kiedy wybuchła nasza populacja i zapotrzebowanie na gwałtowny wzrost ED, naszą odpowiedzią przez wiele lat było stworzenie zróżnicowanego zespołu certyfikowanych lekarzy, którzy co roku wracali z rodzinami, ale bez żadnej gwarancji po obu stronach. Zatrudnialiśmy od 30 do 32 osób od Dnia Pamięci po Dzień Kolumba na dwutygodniowych zmianach, aby mieć zasięg 24/7. Choć z pewnością mieliśmy szczęście, że pobyt w Nantucket był atrakcyjny dla niektórych lekarzy i ich rodzin, musieliśmy je pomieścić, znaleźć sposoby, aby pomieścić je ze swoimi psami i ich babciami, i zorganizować wszystko dla ich pobytu, oprócz koordynacji podróży na promy do iz wyspy. Dużą częścią wyzwania było żonglowanie tymi zespołami w trakcie trwającego na wyspie kryzysu mieszkaniowego.
Musieliśmy także zarządzać oczekiwaniami lekarzy wobec pracy w stosunku do wakacji – zniechęcać do postrzegania, że ​​zadanie polegałoby na siedzeniu na plaży z pageriem. Podczas gdy instytucje miejskie i podmiejskie mogą mieć zespoły z kardiologii, pulmonologii, psychiatrii i innych specjalności na wezwanie do wsparcia ED, nasz rotacyjny zespół ED i kilku całorocznych lekarzy wyspiarskich były naszymi całkowitymi zasobami. Niektórzy uważali to ograniczenie za wspaniałą okazję do ćwiczenia swoich umiejętności rozwiązywania problemów w środowisku o niskim poziomie zasobów, ale nie wszyscy uznali to za ekscytujące.
Więc skończyło się na połączeniu letnich dostawców, które musieliśmy co roku zmieniać na nowo, zawsze pod presją, aby to naprawić. Przed każdym latem rozpoczynaliśmy proces obejmujący rekrutację, licencjonowanie i uwierzytelnianie oraz zarządzanie różnymi wyzwaniami logistycznymi. To nie był sposób na stworzenie spójnego zespołu; niektórzy odwiedzający lekarze nie mieli prawdziwego udziału w tym miejscu po ich odejściu.
Przy rekrutacji tego zespołu trudno było przekazać typy orzeczeń, które trzeba było wykonać w miejscu takim jak Nantucket, do lekarzy, którzy byliby tu przez bardzo krótki czas, ale powierzono im opiekę podczas naszego okresu największego nakładu pracy. Niepokojące było uznanie, że możemy nie mieć najlepszego dopasowania zasobów i potrzeb pacjenta lub, że wizytujący lekarz może być w służbie u odwiedzającej pielęgniarki, z której żadna nie była szkolona w naszym szczególnym środowisku praktyki. Ci odwiedzający musieli stale śledzić czynniki, które mogą być dla nich nieznane: Którzy członkowie personelu są na wyspie i na dyżurze? Czy ortopedia jest tutaj? Jaki jest obecny wolumen? Czy pogoda uniemożliwi dostęp do MedFlight?
Montaż letniego zespołu ED stał się coraz trudniejszy. Zwykła kadra starzeje się, a niektórzy klinicyści zdecydowali się nie wracać. Widząc, że model, który ewoluował, nie służy nam i nie może zostać utrzymany, zaczęliśmy myśleć o alternatywie. Nasz główny lekarz medyczny zidentyfikował grupę personelu ratunkowego – MEP Health, teraz nazywaną amerykańską firmą Acute Care Solutions – która, nie będąc przestraszona nowym problemem, została zaintrygowana przez Nantucket i jego niezwykłe okoliczności. Dążąc do zrównoważenia dostarczania wysokiej jakości leków – nieustannie zmieniającego się celu – z ciągłością dostarczaną przez główny zespół, który rozumie łamigłówkę, przed którą stoimy, wynegocjowaliśmy umowę próbną. MEP Health stała się pracodawcą dla istniejących całorocznych dostawców, w tym lekarzy i asystenci satyków, a także kilku długoletnich członków zespołu letniego i uzupełniali je o rotujących klinicystów ze swoich szpitali o większej objętości. Ponosił odpowiedzialność za planowanie, ocenę wzajemną i wskaźniki jakości, jednocześnie budując świadomość specyficznych dla Nantucket aspektów oceny klinicznej, dzięki czemu nie musimy już ciągle zmieniać orientacji personelu. Model ten wymaga starannego porównania kosztów podwykonawstwa personelu ED z kosztem bezpośredniego zatrudnienia sześciu lub więcej lekarzy specjalistów i pracowników operacyjnych, nawet jeśli moglibyśmy zwerbować ich na wyspę i dowiedzieć się, jak umożliwić im zakup na rynku mieszkaniowym. Przede wszystkim korzysta z ciągłości i stabilności naszej całorocznej bazy ED, jednocześnie pozwalając nam zachować aktualność w miarę rozwoju medycyny. Teraz nie musimy się martwić o wypełnienie naszego harmonogramu na następne lato lub w zależności od agencja dla lekarzy, których jakości nie mamy możliwości oceny z góry. Zamiast tego możemy skupić się na płynnej znajomości medycyny, która najlepiej służy naszej wyspie.
[więcej w: allegro obserwowane, stomatolog w kamienicy gryfino, zespół marfana test kciuka ]

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

0 odpowiedzi na „Trzydzieści mil na morzu – zapewnienie stałej opieki w niespójnym środowisku

  1. Teodor pisze:

    stłuczenie, ból mięśniowy, czy nerwoból

  2. Married Man pisze:

    [..] Blog oznaczyl uzycie nastepujacego fragmentu bieganie[…]

  3. Damian pisze:

    coś czuje ze bez lekarza i tak się nie obejdzie

  4. Drugstore Cowboy pisze:

    [..] Blog oznaczyl uzycie nastepujacego fragmentu klinika stomatologiczna kraków[…]

  5. Kuba pisze:

    taki lekarz pod kątem onkologicznym zbada znamiona