Dekret Trumpa dotyczący opieki zdrowotnej

W kilka godzin po złożeniu przysięgi urzędu Prezydent Donald Trump wykonał swój pierwszy oficjalny akt: postanowienie wykonawcze odnawiające swoją przysięgę, że pierwszego dnia zacznie uchylać Akt Przystępnej Opieki (ACA) .1 New York Times charakteryzuje się jego działanie samo w sobie zmniejszyło obamacare, a Washington Post oświadczył, że nakaz może skutecznie zabezpieczyć indywidualny mandat ACA w celu uzyskania ubezpieczenia zdrowotnego. Ale obrońca konsumentów, Ron Pollack, odrzucił akcję Trumpa jako dużo hałasu o bardzo mało.
Aby ująć te rozbieżne oceny w perspektywie, ważne jest zbadanie faktycznego porządku wykonawczego, rozpoznanie odstępstw od administracji Obamy, które rozważa, oraz ocena zakresu i znaczenia zmian, jakie administracja może zgodnie z prawem wprowadzić na mocy zarządzenia wykonawczego lub innych działań administracyjnych.
Prezydent Trump nie może uchylić ACA w drodze zarządzenia wykonawczego. ACA jest ustawą, uchwaloną przez Kongres, który zgodnie z Konstytucją może uchylić lub zmienić tylko Kongres. Ponadto zamówienie nie zmienia istniejących przepisów. Zamiast tego przedstawia instrukcje lub wytyczne dotyczące tego, w jaki sposób Trump chce, aby odpowiedzialne agencje korzystały z przysługującej im swobody w interpretowaniu i stosowaniu wymogów ustawowych. Zamówienie odpowiednio uznaje, że nowe priorytety, które on określa, mogą być śledzone przez urzędników administracji tylko w maksymalnym zakresie dozwolonym przez prawo.
Nowe priorytety określone w porządku to odejście, odroczenie, udzielenie zwolnienia lub opóźnienie wdrożenia jakiegokolwiek przepisu w celu zminimalizowania kosztów i obciążeń regulacyjnych nałożonych na państwa, podmioty prywatne i osoby fizyczne; Zapewnić państwom większą elastyczność; i zachęcaj. . . wolny i otwarty rynek w. . . usługi zdrowotne i ubezpieczenie zdrowotne.
Nie jest zaskakujące, że polityka nowego prezydenta różni się od polityki jego poprzednika, który wielokrotnie podkreślał, że jego najwyższym priorytetem jest zapewnienie, że wszyscy Amerykanie mają dostęp do wysokiej jakości, przystępnej opieki zdrowotnej. 2 Najważniejszym pytaniem jest jednak, czy nowy Preferencje polityki administracji są proste, a cele ustalone w samej ACA.
Kongres wyraźnie wskazał, że priorytetem w przyjęciu ACA było zapewnienie przystępnej opieki medycznej dla wszystkich Amerykanów, przede wszystkim poprzez rozszerzenie dostępu do ubezpieczenia zdrowotnego i Medicaid dla konsumentów o niskich lub średnich dochodach lub wcześniejszych warunkach. Oczywiście, obniżenie kosztów ponoszonych przez sektor prywatny, zapewnienie elastyczności państwowej i zachęcanie do wolnego rynku może być odpowiednim czynnikiem, który urzędnicy powinni wziąć pod uwagę przy wdrażaniu praktycznie każdego prawa. Te priorytety polityczne nie mogą być jednak wdrażane w taki sposób, aby nie nadawać się do realizacji celów i priorytetów stanowiących integralną część ustawowego programu ACA. Oddanie prymatu odruchowo do wytycznych kierownictwa, jeśli prowadzi to do lekceważenia samej ustawy, w rzeczywistości osłabi prawną obronę administracji przed konkretnymi inicjatywami administracyjnymi, aby zawrzeć umowę ACA.
Administracja Trumpa ma nadzieję na natychmiastowe zastąpienie polityki i wymagań administracji Obamy prawdopodobnie będzie sfrustrowana, ponieważ przepisy ACA zostały wdrożone przede wszystkim w ramach tworzenia przepisów w ramach ustawy o postępowaniu administracyjnym (APA), a zatem mogą być zmienione tylko przez stanowienie przepisów. Szczegółowe przepisy regulują na przykład podstawowe świadczenia zdrowotne, które ubezpieczyciele muszą obejmować na rynkach indywidualnych i małych grup, zakazy wyłączeń z powodu wcześniejszych warunków oraz limity rocznych i całkowitych okresów ubezpieczenia, procedury ubiegania się o ulgi podatkowe i redukcje podziału kosztów , pokrycie dorosłych dzieci polityką ich rodziców do wieku 26 lat oraz wiele innych kluczowych postanowień ACA.
APA wymaga agencji, które chcą przyjąć regulacje obowiązujące społeczeństwo – lub które chcą zmodyfikować, uchylić lub zastąpić istniejące przepisy – opublikować proponowane zasady w Rejestrze Federalnym, pozwolić zainteresowanym stronom na przedstawienie uwag i opublikować ostateczną zasadę odpowiadającą do komentarzy i wyjaśnienia ich uzasadnienia odrzucenia (lub zaakceptowania) ich, w tym uzasadnienia zmiany istniejącej reguły. Zarządzenie Trumpa wyraźnie przyznało, że agencje federalne muszą przestrzegać APA. W rzeczywistości administracja właśnie wydała proponowaną zasadę mającą na celu dostosowanie niektórych rozporządzeń w celu ustabilizowania rynków ubezpieczeniowych.
Wiele przepisów ACA zostało udoskonalonych za pomocą administracyjnych wskazówek. Na przykład administracja Obamy wydała w 2015 r. Wytyczne określające wymagania, które państwa muszą spełnić, aby otrzymać zwolnienia z innowacji zgodnie z postanowieniami ACA, które upoważniają państwa do proponowania różnych podejść do realizacji celów ACA. Urzędnicy administracji mogliby zmienić wcześniejsze wskazówki dotyczące zniesienia, nie napotykając na długie opóźnienia w tworzeniu przepisów. Jednak nowe wytyczne dotyczące zniesienia będą nadal musiały być zgodne z istniejącymi wymogami proceduralnymi regulującymi odstąpienie – i oczywiście z ustawowymi przepisami dotyczącymi odstąpienia od umowy. Oba są dość specyficzne.
Uściślono, że administracja Trumpa może po prostu przestać egzekwować wymogi ACA – na przykład zaprzestać pobierania kar podatkowych za nieprzestrzeganie poszczególnych uprawnień lub przestać wymagać od ubezpieczycieli pokrycia podstawowych świadczeń zdrowotnych ACA. Ze swojej strony administracja Obamy została skrytykowana za opóźnianie egzekwowania mandatu ACA, który wymaga od dużych pracodawców pokrywania kosztów swoich pracowników lub płacenia podatków oraz zezwalania państwom na zezwalanie osobom fizycznym na utrzymywanie niezgodnych z planem ubezpieczeń zdrowotnych po dacie wejścia w życie reformy ACA w 2014 r. .Ale wszystko, co myślimy o działaniach administracji Obamy, jest jedną rzeczą opóźnienie czasowego wymogu prawnego lub wprowadzenie nowego prawa w celu ułatwienia dostosowania przez dotknięte nią osoby lub podmioty; jest całkiem odmienną odmową natychmiastowego egzekwowania obowiązującego już prawa, którego celem i skutkiem jest podważenie tego prawa.3 Sąd Najwyższy stwierdził, że sądy mogą wkroczyć w celu skorygowania takiej abdykacji wiernego działania władzy wykonawczej. wykonać prawo. W rzeczywistości Internal Revenue Service ogłosiła 15 lutego, że nadal egzekwuje indywidualny mandat, chociaż nie rozpocznie nowego programu do zaostrzenia egzekwowania prawa w tym czasie.
[przypisy: protezy zębowe cena, przychodnia ul wojska polskiego, ile kosztują badania medycyny pracy ]

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

0 odpowiedzi na „Dekret Trumpa dotyczący opieki zdrowotnej

  1. Night Train pisze:

    Chyba bierzemy te same kapsułki

  2. Mad Jack pisze:

    [..] Blog oznaczyl uzycie nastepujacego fragmentu rewitalizacja pochwy[…]

  3. Ignacy pisze:

    Samemu się jest tępotą i innych pouczać